🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 با هم بودن …

(ثبت: 6451) مرداد 26, 1397 
با هم بودن …

 

« به نام خدا »

 

پیوسته به درد و رنجِ خود افزودن ؛

با یادِ کسی ؛ فنا شدن ، فرسودن !

در عمرِ دوروزه نعمتی بهتر نیست ؛

از صحبت و همدلی و با هم بودن .

 

« مهران اسدپور »

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):