🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بت شکن

(ثبت: 240609) تیر 25, 1400 

 

باشه اصلا غیر من با کل دنیا خوب باش
رود شو در چشمشان پیش من اما جوب باش

دور من خالی شد از آدم به لطف تو ولی
تو برو بین رفیقان خودم محبوب باش

عشق، مزدش مثل پاداش پیمبر بودنه
وحی بشنو ،چشم تر کن، اخرش مصلوب باش

نیمه های پر شده از چرک لیوان رو ببین
بیخودی هی صبرکن هی صبر کن.. ایوب باش

بعد هم در جنبه های مثبت این زندگی
غرق زیبایی چندش بار توی جوب باش

از محبت خارها گل میشدن نه سنگ ها
قلبت از سنگه عزیزم لااقل از چوب باش

بوسه ی سرد تبر رو حس بکن بر گردنت
مثل نمرود آخرش فاتح ترین مغلوب باش

بین این نوکیسه ها گاهی اگه بت هم شدی
پیش ابراهیم شاعرپیشگان سرکوب باش

تا تبرک کرده باشم این دهان رو با لبت
جامی از ته مانده ی پایانی مشروب باش

رامین کبیری

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا