🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

آخرین اشعار رامین کبیری

 

باشه اصلا غیر من با کل دنیا خوب باش

خوانش: 211

سپاس: 0

 

با کمی خاطره و یک چمدان رفت که رفت

خوانش: 246

سپاس: 8

تعداد نظر: 7

تعداد نقد: 1

رامین کبیری

تبر

رامین کبیری 28 فروردین 1399

 

باشد اصلا غیر من با کل دنیا خوب باش

خوانش: 170

سپاس: 1

تعداد نظر: 2

رامین کبیری

بزک نمیر

رامین کبیری 09 فروردین 1399

 

بزک یه کم دیگه نمیر می گن داره بهار میاد

خوانش: 285

سپاس: 1

تعداد نظر: 1

 

حتی شده یه بار ، حتی دروغکی

خوانش: 225

سپاس: 1

تعداد نظر: 6