🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ترانه: دروغکی

(ثبت: 224404) فروردین 7, 1399 

 

حتی شده یه بار ، حتی دروغکی
پا رو دلم بذار; حتی دروغکی

بعدم بذار برو یکهو و دیگه هم
اسم منو نیار حتی دروغکی

کی ب کیه؟ یجور که باورم نشه
دخل منو بیار حتی دروغکی

هر کی از عشقمون پرسید بگو هنوز
نه باره نه به دار حتی دروغکی

من اومدم بگم لطفا اگه میشه
راهی جلوم بذار حتی دروغکی

تو اعتنا نکن ، برگرد بهم بگو :
باز اومدی چیکار؟ حتی دروغکی

تا خسته شم بگم راس راستکی میرم
با اولین قطار ، حتی دروغکی !

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. علی معصومی

    فروردین 7, 1399

    🌿👏👏👏👏

  2. محمدعلی رضاپور

    فروردین 7, 1399

    حتی دروغکی🌹🌹🌹

  3. طارق خراسانی

    فروردین 7, 1399

    سلام‌ و درود بر حضرت دوست
    لطفا جهت انتخاب داوران به آدرس پست ذیل تشریف آورده و چنانچه مایل هستید جزو اعضای هیئت داوران باشید در آن پست اعلام تا با رای اعضا به امر داوری بپردازید.
    http://sherepaak.com/224434/فراخوان-برای-انتخاب-هیئت-داوران

    در پناه خدا🙏

  4. طارق خراسانی

    فروردین 7, 1399

    سلام و درود

    خیرمقدم

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏🌿

  5. سید محمد علی حسینی

    مرداد 30, 1402

    بسیار عالی و دل نشین
    با آرزوی موفقیت برای استاد رامین کبیری عزیز

  6. سید محمد علی حسینی

    مرداد 30, 1402

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا