🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تبر

(ثبت: 225387) فروردین 28, 1399 

 

باشد اصلا غیر من با کل دنیا خوب باش
رود شو در چشمشان پیش من اما جوب باش

دور من خالی شد از آدم به لطف تو ولی
تو برو بین رفیقان خودم محبوب باش

عشق، مزدش مثل پاداش پیمبر بودن است
وحی بشنو ، چشم تر کن، اخرش مصلوب باش

نیمه های پر شده از چرک لیوان را ببین
بیخودی هی صبرکن هی صبر کن ایوب باش

بعد هم در جنبه های مثبت این زندگی
غرق زیبایی چندش بار توی جوب باش

از محبت “خارها” گل میشود نه سنگ ها
قلبت از سنگ است گاهی لااقل از چوب باش

بوسه ی سرد تبر را حس بکن بر گردنت
مثل نمرود آخرش فاتح ترین مغلوب باش

بین این نوکیسه ها گاهی اگه بت می شوی
پیش ابراهیم شاعرپیشگان سرکوب باش

تا تبرک کرده باشم این دهان را با لب ات
جامی از ته مانده ی پایانی مشروب باش

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. محمدعلی رضاپور

    مرداد 12, 1399

    تو اما بهتری🌹🌹🌹

  2. محمدعلی رضاپور

    مرداد 12, 1399

    سلام و درود
    فرهیخته ی ارجمند!
    نظر به اهتمام استاد بزرگوار،
    جناب طارق خراسانی،
    بابا طارق عزیز شعر فارسی
    در معرفی شاعران برتر معاصر
    و اهمیت همیاری اعضای گرانقدر شعر پاک در این مهم و با توجه به مأموریتی که برای هرچه باشکوه تر برگزار شدن این امر به حقیر محوّل فرموده اند، از شما بزرگوار دعوت
    می شود تا در این کار مشترک، حضور جدی تری داشته باشید.
    سپاس،
    در خدمت تان هستیم در 👇
    http://sherepaak.com/227273/——-

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا