🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بزک نمیر

(ثبت: 224507) فروردین 9, 1399 

 

بزک یه کم دیگه نمیر می گن داره بهار میاد
برو تو هم یه رای بده خودش یه جا به کار میاد
.
کمبزه و خیار تو این بسته های حمایتی
هویج مویج سبد سبد، قطار قطار انار میاد
.
یه کم دیگه دووم بیار به این یکی که رای بدی
تولید ملی خوب می شه، رونق و ابتکار میاد
.
توریست و دانشجو اگه میاد و موندگار میشه
پزشک و سرمایه گذار اگه به این دیار میاد
.
دلیلش اینه تنها ما تو دنیا امنیت داریم
حالا یه چار تا حادثه تصادفی به بار میاد
.
هر جای دنیا هم بریم ماها رو تحویل می گیرن
تو عرصه های مختلف عزت و افتخار میاد
.
نگین که پای منقلا نشستن و شعار میدن
فقط دو تا مصوبه علیه احتکار میاد
.
کسی که این جوونای مارو مافنگی نمی خواد
خودش داره مواد از اون کشور همجوار میاد
.
تو تقوا پیشه کن اگه ته جیبت شپش نبود
زن چیچیه؟ توی بهشت، آنجلینا سزار میاد

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    فروردین 9, 1399

    سلام

    خیر مقدم

    طنز زیبایی ست
    در پناه خدا
    👌👏👏👏👏👏👏👏👌

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا