🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بحث عشق

(ثبت: 224883) فروردین 17, 1399 

 

بنام خدا

“بحث عشق”

در بحث عشــق، حوصـله‌ي قیـل و قــال نیسـت
حتّــی بـــراي از تــو ســـرودن، مجــال نیسـت

مـــاهی بگیـــر؛ آب گـــل آلـــود، حاضـر است؛
دیگـــر غـــزل شـــبیه گذشـــته، زلال نیســت

دیــــروز، ســــر زدي و زدي ســــر ز پیکــــرم؛
بــا نــام عشــق، ســرزدنِ تــو حــلال نیســت

جویـاي حـال مـن شـدهاي ایـن عجیـب نیسـت؟
اینجــا بــراي مثــل تــو، جــاي ســوال نیســت

بایـــد شـــبانه از دل ایـــن شـــهر کـــوچ کـرد؛
امــا بــه لطــف تیــر شــما، نصـف بــال نیست!

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. ولی اله بایبوردی

    فروردین 17, 1399

    خمیرمایه کائنات با عشق آفریده شده است

    استاد ارجمند

    سلام و درود

    شعر از حضرت حافظ را یاد آور :

    عنان مپیچ که گر می‌زنی به شمشیرم
    سپر کنم سر و دستت ندارم از فتراک

    تو را چنان که تویی هر نظر کجا بیند
    به قدر دانش خود هر کسی کند ادراک

    تقدیمی : 💐

    با کذایی عشق هایی روبرو
    اشک تمساحی زبانزد ای نکو

    بحث عشقی می شود در انجمن
    عشق اویی گم اگر ظاهر ، هم او

    ولی اله بایبوردی

    17 / 01 / 1399

    🌸🌷🌺🌷🌸

  2. رضا زمانیان قوژدی

    فروردین 17, 1399

    سلام
    به به…عالی

  3. سلام و ارادت بزرگوار

    بسیار زیباست

    دستتان در نکند

    پایدار باشید🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا