🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بخاطر آنها

(ثبت: 242968) آذر 3, 1400 

سروش هایی از جامعه ی کبیره

سروش 4

خاندان رسول والا را

دوست دارم خدای بی همتا!

بگذر از ما بخاطر آنها

“فَبِحَقِّهِم”

 

 

 

نظرها
  1. درود ها
    بسیار زیبا است
    🌹🌹🌹🌹🌹

    • درود ها و سپاس ها یتان 🌹🌹🌹🌹🌹🌸

    • نسرین حسینی

      آذر 3, 1400

      بگذر از ما بخاطر آنها

      درودها برشما جناب رضاپور عزیز بسیار زیبا بود
      قلمتون ماندگار 🌺🌺

      • درودها و سپاس ها یتان سرکار خانم حسینی گرانقدر 🌺🌺🌺

  2. امیر جلالی

    آذر 3, 1400

    با احترام به تلاش ستودنی شما و خلق آثار ارزشمند . درود بر شما

  3. درود بر شما
    خیلی زیباست
    قلمتان سبز💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا