🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بخند!

(ثبت: 255513) بهمن 7, 1401 
بخند!

 

ای دل‌آشوب! دل‌آزرده! بخند!
بین این مردم افسرده بخند!

زندگی جنگ عجیبی‌ست و سخت
تیر هم قلبت اگر خورده بخند!

دست‌های کج تقدیر اگر
دلخوشی‌های تو را برده بخند!

آرزو‌ کن! به خوشی قصه بساز!
خیر باشد و برآورده! بخند!

می‌رسد باز به باران و بهار
بغض هر غنچه‌ی پژمرده بخند!

 

◽شاعر: سیامک عشقعلی