🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

آخرین اشعار سیامک عشقعلی

 

با من بمان تا خنده هایم جان بگیرد

غزل

خوانش: 134

سپاس: 3

تعداد نظر: 1

سیامک عشقعلی

درد

سیامک عشقعلی 20 بهمن 1401

 

مرا مادرانه‌تر به آغوش بکش!

خوانش: 113

سپاس: 2

 

به تلخی بغض خود را خورد شاعر

غزل

خوانش: 146

سپاس: 2

تعداد نظر: 3

 

غم از لبخندمان جاری‌ست داداش!

چهارپاره

خوانش: 150

سپاس: 2

 

عشق را یک قطره می‌بینی اگر، دریا علی‌ست!

غزل

خوانش: 132

سپاس: 2

 

به خدایی که قبولش داری

چهارپاره

خوانش: 133

سپاس: 0

 

اگر بر روی لب، لبخندها دارم

خوانش: 107

سپاس: 1

 

بغض کرده شبیه هوایی تلخ

خوانش: 93

سپاس: 0

 

همه گفتند که او شاعرِ غم‌هاست پدر!

دوبیتی

خوانش: 84

سپاس: 4

 

باید برای یوسفت یعقوب باشی

خوانش: 88

سپاس: 2

تعداد نظر: 1

 

تو که چادرنمازت قصه گوی صبح فرداست

مثنوی

خوانش: 101

سپاس: 4

 

اگر غمگین و مایوسم خداحافظ!

غزل

خوانش: 123

سپاس: 5

تعداد نظر: 4

تعداد نقد: 1

 

ای دل‌آشوب! دل‌آزرده! بخند!

غزل

خوانش: 127

سپاس: 6

 

یک عمر از ترس و عذاب گور گفتی

مثنوی

خوانش: 116

سپاس: 3

تعداد نظر: 1

 

یک شب بارانی… در شهرستان زندگی‌می‌کردیم

غزل

خوانش: 127

سپاس: 7

 

من غنچه ی پژمرده ی هر سال هستم

مثنوی

خوانش: 113

سپاس: 5

تعداد نظر: 4

 

فرق داری با تمام مردم این روزها

خوانش: 125

سپاس: 5

تعداد نظر: 4

 

مانند گل هستی تو از بس ناز داری!

مثنوی

خوانش: 137

سپاس: 4

تعداد نظر: 1

 

چیزی نگو از دلخوشی از خنده از عشق

خوانش: 111

سپاس: 3

تعداد نظر: 4

 

با دعوت ابلیس تا حوا خطا کرد

خوانش: 67

سپاس: 2

تعداد نظر: 2