🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 خاموشی

(ثبت: 255970) بهمن 19, 1401 
خاموشی

 

به تلخی بغض خود را خورد شاعر
خیال نازکش پژمرد شاعر

تمام زخم‌های بودنش را
به یاد آسمان آورد شاعر

همین دیروز بود انگار یک شعر
در عمق سینه‌اش افسرد شاعر

چه شب‌هایی که با یک‌قرن اندوه
میان گریه خوابش برد شاعر

غرورش را به دست رودها داد
و تنها بود… تنها مرد… شاعر…

 

«سیامک عشقعلی»

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. فاضله هاشمی

    بهمن 19, 1401

    بسیار زیبا سرودید مهربان 🌹

  2. قلمتان‌جاودان احسنت👌👌👏👏👏

  3. غلامحسین جمعی

    بهمن 19, 1401

    درود و سپاس بر شاعر بزرگوارو فرهیخته وبا ذوقم
    جناب سیامک عشقعلی

    دستمریزاد عزیز زیبا و دوست داشتنی است

    🙏🙏🙏🙏🙏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا