🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بخواب کودک امید روزهای فراق

(ثبت: 251048) شهریور 20, 1401 
بخواب کودک امید روزهای فراق

 

شراب چشم تو جانا شبی به یاد آرد
که پای محفل جانان کمی بیارامد

بخواب کودک امید روزهای فراق
دلم گرفته از این روزگار کارآمد

از این جهان مساعد که نا مساعد را
مدام در نظری آورد پذیراند

اگر چه شوق وصالی رها از این گردون
به آن سرای روی خیر عاقبت شاید

کمند عشق به گردن نهی به دنبالش
به آن سرای گذاری قدم تو را خواند

اگر چه ثبت کنی خاطرات عشقی را
به لوح سینه کنی حک دلبری داند

نگاه را بپرستی به چشم درویشی
کنی به قلب رجوعی هوای دل راند

 

ولی اله بایبوردی

18 / 06 / 1401

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. ولی اله بایبوردی

    شهریور 20, 1401

    سلام

    شادکام باشید و کامروا

    ممنون از همراهی تان

    هر دو واژه زیباست مفهوم خود را دارد …

    تقدیمی : 💐

    گر چه احساسی به بی خوابی بیان
    خلسه را یادآوری یک لحظه هان

    با امیدی راه پیدا آن سرا
    دور از هجران که با اویی عیان

    ولی اله بایبوردی

    20 / 06 / 1401

    💐🌿🍃🌸🍃🌿💐

  2. محمدرضا ذکاوتمند

    شهریور 20, 1401

    درود برشما
    بخواب کودک امید…..
    بسیار دلنشین و زیبا
    وجودتان سبز ، دلتون شاد
    قلمتان مانا🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا