🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بذر غم هر جا فشانده زلزله

(ثبت: 5055) آبان 29, 1396 
بذر غم هر جا فشانده زلزله

خیل جانی را ستانده زلزله

آتشی بر دل  نشانده زلزله 

می نوازد سمفونی مرگ و مرگ

شادمان آواز خوانده  زلزله

خانه ها  ویران  و شهری غمزده

بذر غم هر جا فشانده زلزله

در جگر آهی بپا وَ ز دیدگان

اشکِ سوزانی چکانده زلزله

هر چه زیبایی به خاک و خون کشید 

بر لب لرزان  چه مانده؟  زلزله

خانه ها را بِه زِ اول می کنند 

دستِ خوبان را نخوانده زلزله 

طارق خراسانی

29 آبان 1396