🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 برای از تو نوشتن همیشه کم دارم

(ثبت: 186) آبان 14, 1394 


نمیشود که شوی یک دمی فراموشم
تویی که شهد لبت با ترانه مینوشم
/
برای از تو نوشتن همیشه کم دارم
برای از تو سرودن همیشه میکوشم
/
تو شهد آب حیاتی که حسرتت باقیست
تو سکر جام شرابی که با تو میجوشم
/
همیشه طفل دبستان خط لب هاشم
همیشه آرش عشق کمان ابروشـم
/
عجب مدار پلنگی به چنگ آهویی ست
عجب همین که پلنگم به چنگ آهوشم
/
همیشه در دل خود جاودانه می سوزم
اگر چو آتش زرتشت سرد و خاموشم
/
از آن دمی که گرفتم تو را در آغوشم
هـنوز پـیرهنم را نشـسته می پوشم *

حسین دلجووو

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (5):

نظرها
  1. معصومه عبدالهی

    آبان 15, 1394

    سلام و عرض ادب جناب دلجو

    سروده ی زیباتون رو خوندم و لذت بردم.

    درود بر شما

  2. مينا امينی

    آبان 15, 1394

    زيباست …

    مرحبا

    هنوز پيرهنم را نشسته مي پوشم

    مانا باشيد و موفق

  3. طارق خراسانی

    آبان 16, 1394

    از آن دمی که گرفتم تو را در آغوشم 
    هـنوز پـیرهنم را نشـسته می پوشم

    سلام و هزاران درود

    ببخشید که نمی توانم در ساغات دلخواه وارد سایت شوم  …در جایی که هستم دسترسی به نت برایم مشکل است…

    ضمنا هنوز سایت را تحویل نگرفته ام و عزیزان طراح مسئولیت نگهداری آن را بر عهده دارند…

    گقته ام نام شما در  ستون مفاخر نمایش داده شود.

    مانند همیشه زیبا و دل انگیز سروده اید

    در پناه خدا……………………………………………………………………

  4. نگار حسن زاده

    آبان 16, 1394

    سلام و عرض احترام

    درود بر شما

    بسیار بسیار زیبا بود

  5. علی اصغر اقتداری

    آبان 16, 1394

    درود بر شما

  6. سمانه تیموریان

    آبان 17, 1394

    سلام استاد دلجویی عزیز

    واقعااشعارتون دلنشین اند

    قلمتون همیشه غزلخیز استاد 

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا