🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 برای او

(ثبت: 266471) دی 3, 1402 

 

بیا محبوب من امشب کمی شب زنده داری کن
مرا که سخت درگیر توام از مهر  یاری کن

دلم از دوری ات مثل  کویری تشنه خشکیده
دمی باران عشق خویش بر این قلب جاری کن

چه خوب است این تو کلاً گوش باشی من زبان اما
شنیدی ،باش هم دردم  به پایم راز داری کن

اگر دیدی خزان دیده تمام روزهای من
تو با گل خنده هایت فصل عمرم را بهاری کن

همیشه دیو یأس از لشکر امیّد می ترسد
تو امیّد منی این یأس را از من فراری کن

صدای تیشه ی غم را به روی قلب من بشنو
بشو فرهاد این قصّه برای خسته کاری کن

گل و بلبل کنار هم مراعات نظیر آرند
فضای خانه ی دل را پر از صوت قناری کن

 

#پناهنده

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. اگر دیدی خزان دیده تمام روزهای من
    تو با گل خنده هایت فصل عمرم را بهاری کن

    سلام و درود

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا