🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تنها

(ثبت: 269235) فروردین 31, 1403 

 

ای کاش می دیدی که من غرق تمنایّم
در انتظارت دست روی دست می سایم

در خاطراتم لحظه هارا با تو سر کردم
بودی تمام بود من هستی تو دنیایم

هر وقت رنجی یا غمی در من تو می دیدی
دست نوازش می کشیدی روی موهایم

باز این غزل من را از این عالم جدا کرده
من مانده ام ، بیداری شب های احیایم

می سوزم اکنون مثل ققنوسی وَ می آیم
مانند شعری نو از آن اشعار نیمایم

من آرزوهای خودم را در تو می بینم
آیینه دار من تویی من با تو زیبایم

مسند نشین چشم من هستی و من اوج
می بینم و می بینمت  غرق تماشایم

من دوستت دارم تو می دانی و می فهمی
اما دوباره باز من تنهای تنهایم

#صدیقه_پناهنده

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها 10 
  1. حمید گیوه چیان

    فروردین 31, 1403

    درود بانو پناهنده ی بزرگوار و ارجمند
    اشعارتان را خیلی دوست دارم و واقعا از خواندنشان لذت میبرم. این غزل هم
    بسیار عالی بود مثل بقیه ی کارهایتان…
    جسارتا برای بیت پنجم مصرع اول، بنده این پیشنهاد را دارم

    میسوزم اکنون مثل ققنوسی وَ می آیم…

    گستاخی مرا ببخشید.
    پاینده باشید به مهر
    شاد و سلامت باشید🙏🙏🙏🌺🌺🌺👏👏👏

    • صدیقه پناهنده

      فروردین 31, 1403

      درودها استاد بزرگوار.نفرمایید ..مایه ی مباهات است که وقت گذاشتید و به مهر خواندید . نظرتان بسیار محترم است .چشم .اصلاح می شود

    • صدیقه پناهنده

      اردیبهشت 4, 1403

      درود .بزرگوارید .

  2. حمید گیوه چیان

    فروردین 31, 1403

    درود مجدد بانو
    البته اینکه بنده خدمتتان عرض کردم صرفا یک پیشنهاد است و تصمیم با خود سرکار علیّه است. من گستاخی کردم و شما بزرگواری فرمودید…
    سپاس از اینکه فرصت نظر دادن را برای دوستان و حقیر فراهم کرده اید.
    شاد و سلامت باشید🙏🙏🙏🙏🌺🌺🌺

  3. طارق خراسانی

    فروردین 31, 1403

    سلام و درود

    بسیار زیباست

    در پناه خدا🌹

  4. امین غلامی

    اردیبهشت 1, 1403

    تکه نانی به دستش دادم.
    چقدر خوشحال شد…
    به گمانش که دنیا، به دستش دادم.
    قیمت نان همی، درهمی بیش نبود.
    به گمانش که همه دارو ندارم، به دستش دادم.
    زیر لب زمزمه میکرد، خدایا شکرت.
    به گمانش که خدا را، به دستش دادم.

    اسممو تو گوگل سرچ کنید
    امین غلامی (شاعر کوچک)
    و از شعرهام در سایت های مختلف دیدن کنید. با سپاس….

    • صدیقه پناهنده

      اردیبهشت 4, 1403

      درود بر شما .حتما .رقص قلم تان ماندگار

  5. مهدی سیدحسینی

    اردیبهشت 4, 1403

    درود خانم پناهنده
    صبحتون زیبا🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا