🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 نگاه

(ثبت: 269698) اردیبهشت 24, 1403 

 

پر از سکوت می شوم ، تو را نگاه می کنم
و با دو چشم خیس خود ، نظر به ماه می کنم

نگاه تو به من ولی ، دلت به راه دیگری
نگو به من نرفته ای ، من اشتباه می کنم

 

 

 

نظرها 16 
  1. محمد رضا شرعی ( شبگرد )

    اردیبهشت 24, 1403

    سلام و درود
    زیبا بود و ظریف ، لذت بردم
    سپاس

    • صدیقه پناهنده

      اردیبهشت 24, 1403

      درود بر شما .سپاسگزارم به مهر خواندید 🙏

  2. حمید گیوه چیان

    اردیبهشت 24, 1403

    درود بانو پناهنده ی بزرگوار
    مثل تمامی کارهایتان زیباست.
    بدرخشید چون همیشه
    در سایه ی الطاف الهی شاد و سلامت باشید👏👏👏👍

    • صدیقه پناهنده

      اردیبهشت 24, 1403

      درود بر شما .لطفتان مستدام .سپاسگزارم🙏

  3. طارق خراسانی

    اردیبهشت 24, 1403

    پر از سکوت می شوم ، تو را نگاه می کنم
    و با دو چشم خیس خود ، نظر به ماه می کنم

    درود برشما

    بسیار زیباست 🌹

    • صدیقه پناهنده

      اردیبهشت 24, 1403

      درود .سپاسگزار نگاه پر مهر تان هستم 🙏

  4. محمد خسروی

    اردیبهشت 25, 1403

    👏👏💐💐💫💫
    درود

  5. مهرداد مانا

    اردیبهشت 25, 1403

    سلام … ولی من یکی را می شناسم که به شما رفته باشد و آن دخترخاله ام است که در بندرعباس ساکن است و هربار پروفایل شما را می بینم یاد ایشان می افتم . اتفاقا از بچگی هم مثل گربه به هم می پریدیم و هنوز هم هرجا هردو باشیم ، دعوای مان خواهد شد . البته برای شما و دخترخاله جان نیز آرزوی سلامتی دارم و شادکامی .

    • صدیقه پناهنده

      اردیبهشت 25, 1403

      درود بر شما .امیدوارم همیشه تندرست باشید و بدون دعوا😁
      سپاسگزارم 🙏

  6. امین غلامی

    اردیبهشت 25, 1403

    پریشان میکند هر دم مرا در خواب و بیداری

    همان موی پریشانی که تو بر چهره ات داری

    امین غلامی (شاعر کوچک)
    ادرس اینستا amingh68

    • صدیقه پناهنده

      اردیبهشت 25, 1403

      درود .بسیار زیبا سرودید و سپاسگزارم که به مهر خواندید 🙏

  7. معین حجت

    اردیبهشت 26, 1403

    درود بر شما …
    طبعتان همیشه جوشان👏👏👏💐💐💐

  8. حدیث عبدلی

    اردیبهشت 27, 1403

    نگاه تو به من ولی ، دلت به راه دیگری
    نگو به من نرفته ای ، من اشتباه می کنم

    سلام و درود بانوی پناهنده ی نازنین
    سروده ی ظریف و زیبایی از شما خواندم
    لذت بردم
    شاعرانگی هایتان مستدام♻️♻️

  9. صدیقه پناهنده

    خرداد 1, 1403

    درود بر شما بانو جان .سپاسگزار نگاه پر مهر شما هستم 🙏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا