🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 غم نامه

(ثبت: 269100) فروردین 24, 1403 

 

دردیست در جان و دلم هر لحظه کتمان می کنم
گویم اگر درد دلم چون موج طغیان می کنم

هر طرح عشقی را که من از تو شنیدم  لاجرم
در ذهن خود می سازم و از بیخ ویران می کنم

گاهی هواخواه توام  می جویمت می خواهمت
گاهی به یاد جور تو نه این و نه آن می کنم

لیلای شعر و قصه ام هرگز نرنجانم که من
چون قیس در دوری تو سر در بیابان می کنم

وقتی پریشانم بدان تسلیم هرگز نیستم
چون بی سرو سامانی ام  با عشق سامان می کنم

با درد عشق تو خوشم ،در دوریت چون آتشم
وقتی طبیب من تویی این درد درمان می کنم
.
در وصف تو گاهی رمل گاهی هزج اینک رجز
بس میکنم غم نامه را تقدیم جانان می کنم .

#پناهنده

 

 

 

نظرها
  1. معصومه بیرانوند

    فروردین 24, 1403

    لیلای شعر و قصه ام هرگز نرنجانم که من
    چون قیس در دوری تو سر در بیابان می کنم

    عالی

  2. طلعت خیاط پیشه

    فروردین 24, 1403

    درود بر شما
    در پناه خداشادکام باشید
    ❤️❤️❤️🙏🌿🍃

  3. صفا یغمایی

    فروردین 24, 1403

    درودتان بانوپناهنده
    زیباست
    موفق باشید.
    🌺🌺🌺

  4. مهدی سیدحسینی

    فروردین 24, 1403

    درود خانم پناهنده
    زیباست
    با آرزوی توفیق الهی و سعادتمندی
    🌷🌷

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا