🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

آخرین اشعار صدیقه پناهنده
صدیقه پناهنده

نگاه

صدیقه پناهنده 24 اردیبهشت 1403

 

پر از سکوت می شوم ، تو را نگاه می کنم

خوانش: 71

سپاس: 5

تعداد نظر: 15

صدیقه پناهنده

تنها نیست

صدیقه پناهنده 15 اردیبهشت 1403

 

سخت است دل بستن به محبوبی که می دانی

قطعه

خوانش: 62

سپاس: 6

تعداد نظر: 9

صدیقه پناهنده

تنها

صدیقه پناهنده 31 فروردین 1403

 

ای کاش می دیدی که من غرق تمنایّم

غزل

خوانش: 78

سپاس: 3

تعداد نظر: 10

صدیقه پناهنده

غم نامه

صدیقه پناهنده 24 فروردین 1403

 

دردیست در جان و دلم هر لحظه کتمان می کنم

غزل

خوانش: 73

سپاس: 6

تعداد نظر: 9

 

غزل ها بر نمی تابند غم را، قالبی دیگر

خوانش: 58

سپاس: 5

تعداد نظر: 12

 

فکر عید و خرید و شیرینی,بوی گل های یاس در سینی

خوانش: 87

سپاس: 6

تعداد نظر: 7

 

«این شعر ها دیگر برای هیچ کس نیست »

غزل

خوانش: 78

سپاس: 3

تعداد نظر: 8

 

همیشه عشق را در تو فرایندی جدا دیدم

خوانش: 84

سپاس: 4

تعداد نظر: 5

 

تا تو می آیی در و دیوار عاشق می شود

غزل

خوانش: 99

سپاس: 4

تعداد نظر: 8

 

احساس قشنگی ست که در بند تو باشم

غزل

خوانش: 203

سپاس: 7

تعداد نظر: 16

به نام خدا

آکنده دل ز شور غزل می کنی مرا

غزل

خوانش: 107

سپاس: 1

 

به باغ دل چو بهاری ببار ،عشق یم است

غزل

خوانش: 57

سپاس: 3

تعداد نظر: 6

 

شده آیا به وقت دلتنگی ،بشمری روزهای هجران را

غزل

خوانش: 70

سپاس: 1

تعداد نظر: 2

صدیقه پناهنده

غم

صدیقه پناهنده 15 بهمن 1402

 

دلم خون است از این غم ها دلم خون است می دانی

غزل

خوانش: 101

سپاس: 4

تعداد نظر: 5

تعداد نقد: 1

 

می‌پسندی در فراقت جانم از تن بگسلد؟

غزل

خوانش: 86

سپاس: 2

تعداد نظر: 6

 

آمد که عقده از دل ما وا کند، نشد

غزل

خوانش: 78

سپاس: 5

تعداد نظر: 8

 

بهترین اتفاق زندگی ام

خوانش: 98

سپاس: 3

تعداد نظر: 7

 

من از شب های وهم آلود این پاییز می ترسم

خوانش: 68

سپاس: 5

تعداد نظر: 10

 

زار و بیمار غمم مفتون یک چشم سیاه

غزل

خوانش: 78

سپاس: 6

تعداد نظر: 10

تعداد نقد: 2

 

ای خوشا در هجر دلبر دیده ی تر داشتن

غزل

خوانش: 98

سپاس: 7

تعداد نظر: 8