🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 برای دیوارهای شهر پر از اعلامیه های ترحیم…

(ثبت: 242840) آبان 24, 1400 

 

دیوارها فریادی از اندوه و دردند
با تکیه گاه مردم تنها چه کردند؟!

در شهر خاکِ مرده پاشیدند انگار
ویرانه ها جامانده از صدها نبردند

بازارها و کوچه های شهر دیگر
در انحصار روح هایی دوره گردند

تنهایی ما ریشه در پاییز دارد
مثل درختانی که در هر فصل زردند

زانو بغل کردیم با قلبی پریشان
تا عقربه ها دور تنهایی بگردند
**
اعلامیه ها شهر را تاریک کردند
تصویرهای مانده بر دیوار… دردند!!!

داغی نهان بر روزهای ما نشاندند
این خاک ها که سالها گفتیم سردند

محبوبه راه پیما

 

 

 

 

نظرها
  1. طارق خراسانی

    آبان 24, 1400

    سلام شاعر محبوب پاک

    به وبسایت شعر پاک خوش آمدید🌹

    میهمان غزل بسیار زیبای شما بودم و لذت بردم

    در پناه خدا🌿🌹👏👏👏👏👏👌🌹🌿

  2. زیباست بانو دستمریزاد🌸👌

  3. پیرایه یغمایی

    آبان 25, 1400

    بازارها و کوچه های شهر دیگر
    در انحصار روح هایی دوره گردند

    شاهکار است این بیت … شاهکار

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا