🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

بیوگرافی محبوبه راه پیما
تاریخ تولد:
جنسیت: زن
شهر:
بیوگرافی:
آخرین اشعار محبوبه راه پیما

مرگ اتفاق نیست… همین روزمرگی ست

محبوبه راه پیما 30 آبان 1401

 

وقتی زمانه غصه ی ما را نمی خورد

غزل

خوانش: 148

سپاس: 7

تعداد نظر: 7

خبر رسیده

محبوبه راه پیما 18 فروردین 1401

 

خبر رسیده به دردی دچار خواهم شد

غزل

خوانش: 304

سپاس: 6

تعداد نظر: 7

مانده ام در خرابه ی دنیا

محبوبه راه پیما 25 آذر 1400

 

مانده ام در خرابه ی دنیا

مسمط

خوانش: 312

سپاس: 2

از دست آدم ها چه خواهی کرد؟!

محبوبه راه پیما 09 آذر 1400

 

در آینه با درد ناپیدا چه خواهی کرد

خوانش: 231

سپاس: 8

تعداد نظر: 5

تعداد نقد: 2

تنهایی

محبوبه راه پیما 03 آذر 1400

 

بغض و سکوت و گریه سهم روزگارم بود

خوانش: 227

سپاس: 3

تعداد نظر: 1