🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 مرگ اتفاق نیست… همین روزمرگی ست

(ثبت: 253272) آبان 30, 1401 

 

وقتی زمانه غصه ی ما را نمی خورد
آیینه هم به درد تماشا نمی خورد

مرداب و سیل یا که لجنزار می شود
اینجا مسیر رود به دریا نمی خورد

تاوان زخم های جهانیم و بی گمان
زخم عمیق مُهر مداوا نمی خورد

دیوار شد تمامی درها که ما زدیم
دیگر جهان به درد مدارا نمی خورد

کابوس آشنای دل ماست روز و شب
خواب و خیال ما که به رویا نمی خورد

مرگ اتفاق نیست… همین روزمرگی ست
دیگر کسی به مرگ کسی جا نمی خورد!!!

 

#محبوبه_راه پیما

 

 

 

 

نظرها
  1. عظیمه ایرانپور

    آبان 30, 1401

    درود بر شما
    عالی بود
    منسجم وبی نقص
    روان و به زبان روز🌸👏👏👏

  2. فریبا نوری

    آبان 30, 1401

    مرگ اتفاق نیست… همین روزمرگی ست
    دیگر کسی به مرگ کسی جا نمی خورد!!!

    درود محبوبه راه پیمای عزیز
    🌷👏🌷

  3. سلام و درود
    ماه بانوی سرزمینم
    شعر زیبا و ظریف شما
    بسیار دلنشین بود و دلچسب
    لذت وافر بردم
    سپاس

  4. جواد مهدی پور

    آبان 30, 1401

    درود بر شما بانو راه پیمای گرامی

    زیبا ست

    با احساس پاک سرودید

    💐🌿🙏🙏🙏🌺

  5. زهرا آهن

    آبان 30, 1401

    مرگ اتفاق نیست… همین روزمرگی ست
    دیگر کسی به مرگ کسی جا نمی خورد!!!

    و چقدر ترسناکه عادی شدن مرگ!

  6. احسنت
    سلام و درود و خدا قوت

  7. فاضله هاشمی

    آذر 5, 1401

    بسیار زیبا سرودید بانو 👏👏👏👏👏🌷🌷🌷🌷

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا