🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 خبر رسیده

(ثبت: 246785) فروردین 18, 1401 

 

خبر رسیده به دردی دچار خواهم شد
که بعد رفتن تو بی قرار خواهم شد

به جرم اینکه نگاهم فقط تو را دیده است
میان کوچه ی غم سنگسار خواهم شد

شبیه حادثه ای تلخ در سکوتی سرد
دوباره بر سر دنیا هوار خواهم شد

نه گریه حال مرا خوب میکند نه سکوت
نه بعد فصل زمستان، بهار خواهم شد

میان همهمه ی مردمان دل مرده
به دست مرگ چه آسان شکار خواهم شد

محبوبه راه پیما

 

 

 

 

نظرها
  1. طارق خراسانی

    فروردین 18, 1401

    به جرم اینکه نگاهم فقط تو را دیده است
    میان کوچه ی غم سنگسار خواهم شد

    سلام و درود

    بلا از چشم مستت بر حذر باد
    خیرمقدم 🌹🌹🌹

    سال و قرن جدید مبارک

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏🌹🌿

    • محبوبه راه پیما

      فروردین 20, 1401

      سلام و عرض ادب
      سپاس از اینکه من رو خوندین شاعر بزرگوار
      سال و قرن جدید بر شما هم مبارک باشه و امیدوارم سالهای پیش رو پر از حال خوب باشه براتون🌹

  2. فاضله هاشمی

    فروردین 18, 1401

    زیبا بود👏🌹

  3. فریبا نوری

    فروردین 18, 1401

    نه گریه حال مرا خوب میکند نه سکوت
    نه بعد فصل زمستان، بهار خواهم شد

    👏👏👏

    🌸🍃🌸🍃🌸

    درودها بانو راه‌پیمای عزیز

    🌸🍃🌸🍃🌸

    • محبوبه راه پیما

      فروردین 20, 1401

      سلام فریبای عزیز
      سپاس از وقتی که گذاشتی و من رو خوندی
      🌺🌺🌺🌺

  4. غلامحسین جمعی

    بهمن 4, 1401

    درودو سپاس بزرگوار

    دستمریزاد زیبا و درخور و دوست داشتنی است

    🙏🙏🙏🙏🙏🙏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا