🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

آخرین اشعار محبوبه راه پیما

 

وقتی زمانه غصه ی ما را نمی خورد

غزل

خوانش: 155

سپاس: 7

تعداد نظر: 7

 

خبر رسیده به دردی دچار خواهم شد

غزل

خوانش: 313

سپاس: 6

تعداد نظر: 7

 

مانده ام در خرابه ی دنیا

مسمط

خوانش: 324

سپاس: 2

 

در آینه با درد ناپیدا چه خواهی کرد

خوانش: 239

سپاس: 8

تعداد نظر: 5

تعداد نقد: 2

 

بغض و سکوت و گریه سهم روزگارم بود

خوانش: 238

سپاس: 3

تعداد نظر: 1

 

به روی شانه ی زخمی چه بار سنگینی ست

خوانش: 218

سپاس: 1

تعداد نظر: 2

تعداد نقد: 2

 

سپرده ام به خدا تا بهار برگردد

خوانش: 307

سپاس: 1

تعداد نظر: 1

 

دیوارها فریادی از اندوه و دردند

خوانش: 222

سپاس: 4

تعداد نظر: 3