🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 برای غزلم

(ثبت: 222979) اسفند 9, 1398 

 

ای سزاوارترین واژه برای غزلم
بی تو عمریست غم انگیز نوای غزلم

روبرویم بنشین تا همه ی روز و شبم
خالی از غصه شود حال و هوای غزلم

مال من باش ، دلیل ضربان ونفسم
تا بپیچد به دلت باز صدای غزلم

بد غروبیست، دلم تنگ حضور تو شده
کاش میشد تو بیایی به سرای غزلم

همه دم ورد زبانم شده این از سر شوق
که تویی محرم دل ای تو خدای غزلم

#آذر_رئیسی

 

 

 

 

نقدها
  1. جابر ترمک

    اسفند 9, 1398

    درود و عرض ادب
    غزل بسیار زیبایی ست لذت بردم از خواندن شعرتان
    اما دو نکته در مورد شعر خدمتتان عرض می کنم
    برای جلوگیری از تکرار کلمه (همه) در بیت دوم بهتره بنویسید (همه ی روز و شبم )
    در بیت سوم نیز بجای نشیند می توانید از واژه ی ( بپیچد ) استفاده کنید تا زبان شعرتان از دو گانگی خارج شود .
    اما ارتباط و انسجام شعرتان از بالا به پایین عالیست
    جسارتم را به بزرگواری ببخشید

نظرها
  1. محمدعلی رضاپور

    اسفند 9, 1398

    درود
    خیلی خوب🌹🌹🌹

  2. علی معصومی

    اسفند 9, 1398

    درود بانو
    آفرین
    🌿🌺🌺

  3. درودها

    قلمتان زرین

    🌹🌹🌹

  4. محمدعلی رضاپور

    اسفند 9, 1398

    سلام و درود
    از شما بزرگوار دعوت می شود برای انتخاب سه اثر برتر در بخش مطالب و سه اثر برتر در بخش اشعار،
    رای خود را اعلام بفرمایید. سپاس
    http://sherepaak.com/223188/-

  5. طارق خراسانی

    اسفند 10, 1398

    سلام بر آذر شعر

    بسیار عالی ست
    لذت بردم

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏❤️🌿

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا