🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 برای قلم

(ثبت: 256535) اسفند 3, 1401 

 

چنان فشرده ام حلقوم قلم
تا مبادا با سازی مخالف
بشکند حریم نعیمی زر دار
بکَشَد سرکی از دیوار بلند زورداران
بخواند بی تعظیم بتی از بی شماران
و
عاقبت بر سردار شود شجاعتش حلاجی
که از اجبار رنج این لکنتها
عنقریب است منصور وار
ملحدم خوانند به باکرگی ایمان

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا