🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بره آهو

(ثبت: 6295) تیر 26, 1397 

آنقدر خدا کرده حقیرم که بمیرم

داده است فراوان می پیرم که بمیرم

چون بره ی آهو به سر قله ی برفم

خورشید نیامد به مسیرم که بمیرم

یک ماه به چشم ومژه وتیزی ی ابرو

بسیار زده خنجر وتیرم که بمیرم

سردار بزرگ غزل وشور ونشاطم

غم آمده در قلب دلیرم که بمیرم

 رفتم به سر قله ی پامیر؛ غم عشق

انداخت ازآن قله به زیرم که بمیرم

موسی عباسی مقدم