🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 برگرد

(ثبت: 2784) آبان 16, 1395 
برگرد

دلبستگی یعنی

بوسیدن جاده هایی که

رفتنت را لمس کرده اند!

و هنوز

داغی لبهای من

بر تن تمام جاده ها

مانده است؛

برگرد….!!

ماهک