🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 برگی جدید

(ثبت: 235276) دی 18, 1399 

 

باید تو را منها کنم از خود ، در جدولِ مخدوشِ افکارم
تا خارج از دنیای قسمت ها ، معلوم باشد حدّ اغیارم

برگی جدید و تازه ای باید ، تا انزوای واژه های گنگ
پنهان کند در خلسه ی تقریر ، کز هر چه غیر توست بیزارم

از کوچه ی یاد تو برگردم ، تنهاتر از شب گرد بی سامان
با هی هیِ بادی که بیهوده ، از خوابِ نسیان کرده بیدارم

باید کمی خلوت کنم با خود ، در گوشه ای دور از تعلقها
تا دل بگوید چند چندم با ، این کودک رند خطا کارم

بردارم امشب کوزه ی دل را ، از روی دوش دختر احساس
حرفی نمانَد این میان غیر از ، پروای عشق و شرمِ اقرارم

باید بپیچد دستِ افکارم ، گوشِ کرِ رویای خامم را
دل هم به حکمِ چوبکِ تعلیم ، سر خم کند تا مرزِ انکارم

پروا کند سنجاقکِ افکار ، از برکه ی یاد بلا خیزت
پایان دهد غمنامه ی دل را ، در مقطع نالان اشعارم

 

 

 

 

نظرها
  1. به به رقص قلمتان ستودنیست
    هزاران درود
    🌼🍁🌸🌹

  2. حسین شیرکوند

    دی 19, 1399

    💐🌹💐🌹💐🌹💐

  3. حسن نبی

    دی 19, 1399

    درودها
    بسیار زیبا و دلنشین 👌👌

    مانا باشید به مهر 🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا