🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بر باد رفته ها – 10

(ثبت: 1591) خرداد 8, 1395 
بر باد رفته ها – 10

 (1)

در پیچ خم راه

هنوز هم

ترس از

سر سپردن به خاک باغچه ات

مرا تلخ می ترساند!

****

(2)

درد است

پریشان شدن پرده ی

دوری که به دیوار نشسته است

وقتی که مرا

هیبتِ این پنجره ها

سمت صدای

تو کشانده است

*****

(3)

حالا که جهان

آوازه ی پرواز مرا

شعر شنیده است

برگرد

ببین

بال و پرم از

هیبت دوری تو

صد بار شکسته است

*****

(4)

دست خودم نیست

نمک گیر در دریا

غرق می شوم

وقتی سیل استدلال ها

کویر را همتای

دریا جان بخش نشانم

می دهد!

*****

(5)

مرا این پیله ی باور

به سمتِ نور بگشاید

من آن پروانه ی دردم

که بی تابم

پیِ هر نور می گردم!

 

 

بچّگیام

7 و 8 خرداد 95