🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بر باد رفته ها _ 26

(ثبت: 2030) تیر 31, 1395 
بر باد رفته ها _ 26

1

مشتت را که باز کردی

آرام در قلبم دوید

گلی را که از آن دم می زدی

به باغچه خانه مان

نمی آمد

#####

2

خیالت را دود نه

در اعماق قلبم

چال خواهم کرد

حیف است

برفراز ابرها

شناور باشی

 

– بچگیام-

سی و یک تیر نود و پنج

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):