🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بر باد رفته ها _24

(ثبت: 1999) تیر 27, 1395 
بر باد رفته ها _24

1

دعا می کنم از سرم بروی

و هر چه دورتر می شوی

ناغافل تر

در قلبم سرک می کشی

#####

2

امان از این آمد و رفت

به قصد خرمن قلبم آمدی

و حالا

به چشم منطقم

بدرود را

سرمه می کنی

 

بچگیام

27 تیر نود و پنج

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):