🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بر باد رفته ها_11

(ثبت: 1620) خرداد 11, 1395 
بر باد رفته ها_11

(1)

وقتی از خدمت هر شعله

کمی دور شویم

خاک و خاکسترمان

آزاد است

تن به طوفان بسپارد

برود

بی فریاد!

*****

(2)

با همان زهر

که آهسته نشاندی در یاد

خانه ی لمس مرا

شعله دهی از فریاد

*****

(3)

باید پنجره ها را

به خاک بسپارم

روزها پیاپی می گذرد

و تو

خورشید آسمانم

نمی شوی!

*****

(4)

آنقدر خشک

باغ اندیشه ام را آراست

که صدای

ترق ترق شکستن شاخه های افکارم

گوش های خودش را نیز می آزارد!

****

(5)

بشِکن

قامتِ احساس مرا

با هر سنگ،

.

.

.

در پرِ پر زدنم

می بینی

ردّ خونین قلم،

می کشد

سرمه به چشمانِ جهانم

بی رنگ!

**** 

(6)

خدا نکند

اژدهایی نادان

با توهم خیر خواهی

آه بکشد!

 

بچگیام
10 خرداد 95

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):