🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بر باد رفته ها_21

(ثبت: 1980) تیر 24, 1395 
بر باد رفته ها_21

1

زندگی یادم داد

زن و مرد

آنقدر برابرند

که خیال از بازوانی

که تنهایی شانه هایت را بپوشاند

فقط با نبودش

اقتدار گام هایت را

در هم خواهد شکست

##### 

2

همیشه دیر آمدی

آنقدر دیر که

بی بهار و بی تابستان

فقط در تو پاییز

با من فریاد می کشید

#######

3

با تو

همیشه رنجی است

که تلخ

به تاراج قلبم

قدم نهاده

مردانه اگر

راه می شناختی

روزگار

سنگ بر سنگ

چشمانم نمی بست!

####

4

 

همیشه کوتاه

عصاره از بهار را

در قلبم به مهر فشردی

 و بعد در دو پای رفتنت

تنهایی

آن زمان نشناس بی احساس

بی وقفه

زمستان را

در من آواز کرد

 

– بچگیام

24 تیر نود و پنج

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):