🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بزرگداشت

(ثبت: 227755) خرداد 22, 1399 

 

چند سروش
تقدیم به فرهیخته ی گرانقدر، سرکار خانم #فاطمه_مولوی

آفتاب آمد و ترانه سرود/

غزلی نغز و عاشقانه سرود/

گویی از داغ دل بهانه سرود/

و به دریا نِشست و باران شد. //
🌹

دشت، سبز است و کوهساران، سبز/

شعرکوپایه ها، فراوان سبز/

و چه پردیسگون، بهاران، سبز/

همه از لطفِ مهر و باران است. //
🌹

در زمین، هرچه سرزمین باشد/

هرچه گل های نازنین باشد/

مریم و یاس و یاسمین باشد/

هرکه از هرچه، خوشه چین باشد/

همه شان زیر سایه ی مهر ند. //
🌹

گل اگر ناز، گل اگر زیبا ست/

گل اگر دلنواز و روح افزا ست/

گل اگر جلوه بخش باغ صفا ست/

دست پرورد لطف خورشید است. //

🌹
راه باز است و راهپویان ایم/

چون بهاران، ترانه گویان ایم/

بله، البته قدر می دانیم/

رحمت حق به راهسازان باد! //

🌹
آمد و جلوه ی بهار آمد/

گل به دیدار نوبهار آمد/

آمد و عاشقی به کار آمد/

خنده بر چشم روزگار آمد/

عمر خورشید، جاودان بادا! //

🌹
آمد و بوستان، شکوفا گشت/

بوم بی رنگ باغ، زیبا گشت/

عالَمی خوش بهارسیما گشت/

دلبر آمد که دل، دلارا گشت. //

محمدعلی_رضاپور

تشریف بیاورید به کانال
بزرگان میهن👇👇👇
@Bozorganemihan

 

 

 

نظرها 11 
  1. محمد یزدانی

    خرداد 22, 1399

    سلام جناب رضاپور عزیز /شاعر گرانقدر .
    بسیار زیبا و شاعرانه
    💐

    • محمدعلی رضاپور

      خرداد 22, 1399

      سلام و درود و سپاس
      جناب یزدانی عزیز❤️🙏

    • محمدعلی رضاپور

      خرداد 22, 1399

      مصراع آخر سروش آخر، جا مانده بود که به این صورت است:
      موسم التفات خورشید است.

    • محمدعلی رضاپور

      خرداد 22, 1399

      هستیم در خدمت بزرگواران
      در گروه تلگرامی

      @
      parsigui

  2. جواد مهدی پور

    خرداد 22, 1399

    سلام و احترام محضر استاد رضاپور عزیزم

    اشعار پاک و سروش هایی زیبایی از شما خواندم

    مبارک بانو مولوی هم باشد

    سر بلند باشید به مهر

    درود ها💐🙏💐

  3. علی معصومی

    خرداد 22, 1399

    سلام و درود
    🌿🌺🌸🌺🌸🌺🌸🌺🌿

  4. محمدعلی رضاپور

    خرداد 23, 1399

    آخرین مصراع آخرین سروش،
    از تایپ افتاده بود که به این صورت است:

    موسم التفات خورشید است.

  5. مینا یارعلی زاده

    خرداد 23, 1399

    خنده بر چشم روزگار آمد

    عمر خورشید، جاودان بادا!

    🌹🌹🌹🌹🌹🌹
    درودها بر شما گرامی

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا