🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بزرگداشت حکیم عمر خیام…

(ثبت: 210034) اردیبهشت 29, 1398 
بزرگداشت حکیم عمر خیام…

« به نام خدا »

هر کس که نِشَسته در غمِ ایام است ؛
قربانیِ عُمرِ پوچِ نافرجام است !
مِی خور که دوایِ دردِ ما بی خَبَری…
یا خواندنِ یک رباعی از خیام است !

« مهران اسدپور »