🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بشکن بشکن دل

(ثبت: 267123) دی 28, 1402 

 

خوشا به حال تو ای دل، سرِ سفر داری
همیشه در تب و تابی رهِ گذر داری

منِ اسیریِ این خاک را رهایی ده
بگیر دستِ من امشب که همسفر داری

عجیب بر منِ خاموش و بیقراری تو
مرا خبر کن از آنچه تو هم خبر داری

پرنده های مهاجر تو را خبر دارند
از آسمان تو بگو، ای که بال و پر داری

به جشنواره ی غمها به شب نشینی عشق
ببَر مرا که حضوری تو معتبر داری

همیشه بشکن و بشکن ز خانه ات برپاست
به یُمن نغمه ی شورت، چه شور و شر داری

بیا، مرا تو ز من، ای همه تو، من ! بِرَهان
که آشنایِ منی، حال من خبر داری

*************************************
برگزیده از کتاب مجموعه شعر «پایان نامه ی دل» سروده ی

قاسم یوسفی «ذوالفنون»

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا