🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

آخرین اشعار قاسم یوسفی
قاسم یوسفی

وصف یار

قاسم یوسفی 01 فروردین 1403

 

فصل گل آمد و هنگامه ی فروردین است

غزل

خوانش: 45

سپاس: 2

تعداد نظر: 4

 

بیا ای دل، بهار آمد چه غوغایی بپا گشته !

مثنوی

خوانش: 48

سپاس: 1

قاسم یوسفی

استغنا

قاسم یوسفی 23 اسفند 1402

 

فصل گل آمد و کوک دل من ماهور است

غزل

خوانش: 71

سپاس: 2

تعداد نظر: 2

 

همیشه منتظر هستم، ببینم کی تو می آیی؟

غزل

خوانش: 115

سپاس: 5

تعداد نظر: 2

 

روزگاری که جهان در غم آدم می سوخت،

مثنوی

خوانش: 80

سپاس: 2

 

سالها از شوق تو با گریه هایم زیستم

غزل

خوانش: 94

سپاس: 1

تعداد نظر: 5

 

فصل خیش آمد، دوباره بوی گندم می رسد

مثنوی

خوانش: 128

سپاس: 3

تعداد نظر: 2

 

دلم از بس که شادست از غمت، جز غم

غزل

خوانش: 149

سپاس: 2

تعداد نظر: 2

 

شب است ودلم های وهو می کند

مثنوی

خوانش: 117

سپاس: 2

تعداد نظر: 2

 

باز دلم زِمزمه آغاز کرد

خوانش: 115

سپاس: 3

تعداد نظر: 9

 

بشنوید ای عاشقان این ساز عشق

مثنوی

خوانش: 89

سپاس: 2

تعداد نظر: 4

 

( ۱ ) آب و هوای عشق

رباعی

خوانش: 122

سپاس: 4

تعداد نظر: 14

 

خوشا به حال تو ای دل، سرِ سفر داری

غزل

خوانش: 99

سپاس: 2

 

روزگاری بود و تنها آدمی

مثنوی

خوانش: 85

سپاس: 4

تعداد نظر: 4

 

این هلالی که تماشای رُخش زیبایَست

غزل

خوانش: 76

سپاس: 2

تعداد نظر: 2

 

دوش از شوقش ز دل یک کاروان از ره رسید

غزل

خوانش: 120

سپاس: 5

تعداد نظر: 8

 

خاک شو خاک، بیا، پاک شوی

مثنوی

خوانش: 141

سپاس: 3

تعداد نظر: 6

شبت ز نیمه گذشت وچه وقت خوابیدن؟!

تو چون ستاره ی صبح و زمانِ تابیدن

غزل

خوانش: 89

سپاس: 2

تعداد نظر: 5

 

خورشید چشمان تورا دل بیقرارست

مثنوی

خوانش: 115

سپاس: 3

تعداد نظر: 2

تعداد نقد: 1

مثنوی

خوانش: 95

سپاس: 1

تعداد نظر: 4