🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 کی تو می آیی ؟

(ثبت: 267789) بهمن 27, 1402 

 

همیشه منتظر هستم، ببینم کی تو می آیی؟
که با نازِ نگاهِ خود، دل ما را بیارایی

دلم از بغضِ تنهایی چو غنچه گشته توُ در توُ
بیا، ای بادِ نوروزی که تا این عقده بگْشایی

بیا، این کشتیِ دل را به یک موجِ نگاهِ خود
ببَر تا ساحلِ کوی ات از این طوفانِ تنهایی

تماشا دارد این عالَم به نازِ نازنینانش
بیا تا با گُلِ رویت بگیرد، صدتماشایی

به دنبالِ تو میگردم به کوه و دشت و صحراها
کجا جویم، کجا پویم، تو را، معشوقِ هرجایی؟!

ز بس که منتظر ماندم، دو چشمم گشته نابینا
شود، آیا که بازآیی، بگیرم از تو بینایی؟

غروب عمر من دیگر به نَعشَم شَروِه میخواند
بیا، دستم به دامانت، مکن امروز و فردایی!

سر و دست و تن و پایم، سزاوارِ وجودت نیست
بیا ، تا من کنم قربان دگر این جانِ شیدایی

 

برگزیده از کتاب مجموعه شعر”غوغای سکوت”سروده ی

قاسم یوسفی “ذوالفنون”

نظرها
  1. کبری محمدی

    بهمن 27, 1402

    اللهم عجل لولیک الفرج
    سلام
    زیبا قلم زده اید
    سرفراز و سربلند باشید
    سپاس
    🌹🌺🌹🌺🌹

    • بهمن 28, 1402

      سپاسگزارم هنرمندگرامی هنر ،زیبانگری شماست مانا باشید🌿🌷🌿🙏👏👏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا