🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بغضِ کبوترانه

(ثبت: 233216) آبان 15, 1399 

 

پاییز را دو چشم تو پر ناز می کند
دل هم بر اوج چشم تو پرواز می کند

وقتی قلم به شاعر آزاده می رسد
نقش تو را کشیده و اعجاز می کند

دورم اگر چه باز ز غوغای چشم تو
یادش ز کار بسته گره باز می کند

بغض کبوترانه من را کسی ندید
الا همانکه سوی من آواز می کند

گرچه نیاز شرط بزرگی در عاشقی ست
عمری نیاز کرده، چه کس ناز می کند… ؟

13 آبان 1399

 

 

 

 

نظرها
  1. رسول رشیدی راد

    آبان 15, 1399

    با سلام و دروود خدمت شما آقای خاسانی عزیز
    بسیار زیبا
    بهره بردم
    زنده باشید به مهر و بسرایید
    🌹🌹🌹🌹🌹💐💐💐💐💐

  2. علی معصومی

    آبان 15, 1399

    درودها بر شما
    حضرت استاد ارجمند

    دلنغمه های خود به تو ابراز می کند
    وقتی غزل هوای سر آغار می کند
    “بداهه”
    ◇◇◇◇
    🍃🌹🍃🌹🍃

    بسیار زیباست
    ◇◇◇◇
    در پناه خدا

  3. جواد مهدی پور

    آبان 15, 1399

    درود بر شما جناب استاد طارق خراسانی عزیز

    از شعر فاخر و اثر با شکوهتان لذت بردم

    عالی ست

    زیبا سرودید استاد

    زنده باشید به مهر

    💐🌿🙏❤️🙏🌿💐

  4. موسی عباسی مقدم

    آبان 15, 1399

    درود براستاد بزرگوار طارق عزیز بسیار زیبا بود بزرگوارلذت بردم شادکام باشید🌿💐🍃🙏🌹

  5. مینا یارعلی زاده

    آبان 17, 1399

    درودها بر باباطارق عزیز و ارجمند پاک
    بسیار زیبا و دل انگیز 👏👏👏👏👏
    در پناه حق تندرست و پیروز باشید🙏💐

  6. مازیار نژادیان

    آبان 19, 1399

    درودها جناب خراسانی
    چقدر میشه با این شعر احساس نزدیکی کرد
    گاهی انگار شعری را زیسته باشی
    وقتی قلم به شاعر آزاده می رسد
    نقش تو را کشیده و اعجاز می کند
    دستمریزاد🌹🌹🌹🌹🌹🌹

  7. هزاران سلام
    بينهايت شيوا سروده ايد
    شادمان باشيد به مهر الهى

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا