🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بغض نجیب

(ثبت: 2625) مهر 24, 1395 
بغض نجیب

بوی تلخ هجرت می آید

از خوابت باید بروم

تا صبح

مرا راهی نیست

کاش این ثانیه ها

به خواب ابد می رفتند…

من به اندازه یک عمر

دلم بارانی ست

انگار باید بروم

جغد زمان

باز از روی حسد

در دل ثانیه ها

تخم گذاشت

و من

از پنجره باز نگاهت

مثل یک بغض نجیب

به زمین افتاده ام …

ماهک