🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بغض های ترک برداشته

(ثبت: 220868) دی 21, 1398 

 

بغض های ترک برداشته

حرف های خاموش

لام تا کام سکوت

زندانی بیان است

و حق
که در اسارت مرده

نافش را با شعار بریده اند

حماسه حماسه

ماه پشت ابر مانده

برگرد به زندان

دوباره سکوت بیان کن

چند رکعتی نماز باران بخوان

شاید ببارد

این تظاهرات

ریخته در خیابان ها را پاک کند

محمد حسنی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. مينا امينی

    دی 21, 1398

    ناف حق را با شعار بریده اند …

    درود آقای حسنی
    سپاس از اشتراک گذاری
    مانا باشید به مهر💐💐

    • دی 28, 1398

      سلام سپاس از حضورتون.
      بله ناف حق را با شعار بریدند بخاطر همینه که الان بعد از ۴۰ سال مملکت پر حقیقته، ماحصل شعار هایی ست که دادن..

  2. سلام و احترام، فرهیخته ی گرانقدر، جناب محمد م

    در سومین کارگاه شعر پاک، منتظر حضور شما بزرگوار هستیم. امیدواریم از ارسال شعر(ها) و بیان نظرات سازنده ی شما بهره مند گردیم. با سپاس فراوان
    http://sherepaak.com/218876/کارگاه-سوم

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا