🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بغض

(ثبت: 244107) دی 16, 1400 
بغض

 

شعله می رقصد
در نگاه یلدا
بغض تلخ
می چکد
از خیال پنجره

#شیدا_شهبازی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. خسرو فیضی

    دی 16, 1400

    . درودها نثارتان 🌺
    . پنجره حسرت گرما را بغض می کند و اشک ها جاری
    . تصویر فوق العاده زیبایی ست . . قطرات بخار شیشه ی پنجره سوز و سرمای بیرون و گرمای شعله رقصان داخل . .
    . مهر بانوی فرزانه زیبا سروده ای را خلق کرده اید 🌺
    . البته از یک یلدا زاده بیش از این توصیف انتظار نباید داشت !!!!!
    . دریای وجودتان در آرامش و آبی رنگ !!🌺🌿🌹🌿🌺

  2. محمد حسنی

    دی 16, 1400

    درود ها🌨
    در کوتاهی
    حرف بزرگی ست
    چون، ما نجنگیدیم
    خر ها بزرگ
    و گرگ شدند..

  3. طارق خراسانی

    دی 16, 1400

    سلام

    شعر شما باعث شد خیلی در خود فرو روم

    درودتان

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏👌🌹🌿

  4. 🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا