🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بنازم بر علی ، اولاد اویی

(ثبت: 221415) بهمن 19, 1398 

 

1

مبارز ، مردِ میدان را تماشا
تقلّایی کند صلحی نه اجرا

به ترفندی نفوذی لا به دشمن
به غیر از جنگ دیگر چاره ای لا

2

نبندی دل به پوشالی جهانی
نما همچون مترسگ گر بدانی

به صورت های با لب کن نگاهی
فرار از هر کدامین شو به آنی

3

عدالت با علی هر جا نمایان
الهی حُکم را او تحت فرمان

بنازم بر علی ، اولاد اویی
که هر یک شد امینی بینِ انسان

ولی اله بایبوردی

02 / 11 / 1398

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. حامی شریبی

    بهمن 19, 1398

    بسیار زیبا و صمیمی ست قلم توانا و احساس زلال تان جناب استاد بایبوردی ارجمند و گرامی
    درودتان باد
    شاعر خوبیها
    و
    دوستیها 🌹🌹

    • ولی اله بایبوردی

      بهمن 19, 1398

      سلام

      استاد ارجمند جناب شریبی مهر نگار

      سپاس از دیدگاه با ارزشمندتان

      شادکام باشید

      🌺🌺🌸🌺🌺

  2. مهتاب ایزدسرشت

    بهمن 19, 1398

    عالیست🌿

    • ولی اله بایبوردی

      بهمن 19, 1398

      سلام

      سرکار خانم ایزد سرشت

      سپاس از همراهی تان

      در پناه حق

      شادکام باشید

      🌸🌸💐🌸🌸

  3. سمیه صباح

    بهمن 20, 1398

    سلام و عرضِ احترام؛
    بسیار زیبا است.
    دست مریزاد استاد بزرگوارم.
    پاینده باشید.🌸🍃🌸

    • ولی اله بایبوردی

      بهمن 20, 1398

      سلام

      سرکار خانم صباح

      سپاس از همراهی تان

      🌈🌈🌸🌺🌸🌈🌈

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا