🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بنشین با کتاب و دفتر عشق

(ثبت: 210742) خرداد 28, 1398 

خانه را ترک می کنی تو که چی
بزنی پرسه در سیاهی ها

بنشین با کتاب و دفتر عشق
تا به وقتش کنی سیاحی ها

ولی اله بایبوردی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    خرداد 28, 1398

    سلام استاد گرانمهر
    مضمون شعر عالی ست
    و نصیحتی بزرگ در این اثر زیبا نهفته است که کارآمدی بسیار دارد
    دستتون واقعا درد نکند .

    حضرت استاد سَیّاحی را حضرتعالی چگونه در شعرتان می خوانید ؟ از تشدید آن صرفنظر میفرمایید؟

    در پناه خدا شاد زی🌿👏👏👏👏👏👏🌿

  2. ولی اله بایبوردی

    خرداد 28, 1398

    سلام استاد ارجمند جناب آقای خراسانی دُرنگار

    سپاس از حضورتان با بیان نغز و شیوای تان …

    به خاطر وزن شعری خوانش بدون تشدید مدِّنظر می باشد.

    با سپاس فراوان

    در پناه خدا ، شادکام باشید به مهر

    🌿🌸🌸🌹🌸🌸🌿

  3. کاظم پایور

    خرداد 28, 1398

    سلام استاد محترم خیلی عالی بود انشاله موفق باشید

  4. ولی اله بایبوردی

    خرداد 28, 1398

    سلام آقای کاظم پایور

    سپاس از همراهی تان ….

    پایدار باشید به مهر

    🌿🌹🌷🌺🌷🌹🌿

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا