🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بهارآمد

(ثبت: 1053) فروردین 3, 1395 
بهارآمد

با سلام و عرض ادب احترام حضور محترم دوستان و اساتید ارجمند سال نو مبارک و شادی ساکن دلهایتان باد،

بهار آمد لباس نو بپوشید،

برای شادی دلها بکوشید،

کمی آهسته و دور ازتجمل،

مبادا فخر به مسکینی فروشید،

فقیران« پادشاهان »در زمینند،

به دلخواه است اگرمحنت گزینند،

مرامی راسخ ایشان راست دروستی ست،

وگرنه می توانند،خوشه چینند،

طمعکاران به زر،،،مسکینترینند،

فقیران گنج چو در خلوت ببینند،

شهنشاهان گدای زرق و زورند،

ولی « شاهان» همینند و همینند،

اینجا «شاهان»(فقیران)

بهناز علی زاده( کیمیا)