🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بهار این دل عاشق بهار دیدن تست

(ثبت: 2467) شهریور 27, 1395 

بگو به دوست كه دل بیقرار دیدن تست
بهار این دل عاشق بهار دیدن تست

خدا کند که بیایی و دیرمان نشود

که چشمها همه چشم انتظاردیدن تست

سپیده سرزد وجمعیم و ندبه خوان شما

ببین که دیده ی ما اشکبار دیدن تست

نشسته این همه عاشق به راه بادیه با

دلی که فرش ره و خاکسار دیدن تست

کدام فصل  به یمن تو باغ گل بدهد

کدام جمعه بگو که قرار دیدن تست؟!!

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. درود بر کاکا علمدار  خیلی زیبا و دلنشین  سرودی قشنگ بی

  2. مه ناز نصیرپور

    شهریور 28, 1395

    درود بر شما

    • سلام خانم نصیرپور گرامی
      سپاسگزارم از اظهارلطف وحسن نظر  سرکارعالی
      سربلندباشید

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا