🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

بیوگرافی دشمن زار جمشيد ن‍ژاد
تاریخ تولد:
جنسیت: مرد
شهر:
بیوگرافی:
آخرین اشعار دشمن زار جمشيد ن‍ژاد

لب شیرین ===ماه سیماه ==ایل خانی

دشمن زار جمشيد ن‍ژاد 29 آذر 1395

بیو  ای  دل  که  دلبر  ناز داره

بهار عاشقی   هم   راز  داره

دوبیتی

خوانش: 641

سپاس: 4

تعداد نظر: 3

شیر === رُخ شیرین

دشمن زار جمشيد ن‍ژاد 27 مهر 1395

ای  دل  عاشق  مشو  زود  رام  شوی

باز  هوشیار   باش  اگر  خام   شوی

دوبیتی

خوانش: 712

سپاس: 1

تعداد نظر: 1

نازیاروم ==طبیب دل===گل

دشمن زار جمشيد ن‍ژاد 28 شهریور 1395

 هر چه  سیل  وی  گل  کنم  ای گل  قشنگه

سی  و  دارش   بکینین  جومش  هف  رنگه

دوبیتی

خوانش: 633

سپاس: 1

تعداد نظر: 2

ساحل دریا ==رسوا شدن==دل تاته

دشمن زار جمشيد ن‍ژاد 20 مرداد 1395

اگر  تاته  دلش  چون  موج  دریاست

فروزنده  و درخشان   چون  ثریاست

دوبیتی

خوانش: 664

سپاس: 3

تعداد نظر: 1

سیاری==دشت دالون==روز عاشقی

دشمن زار جمشيد ن‍ژاد 19 مرداد 1395

دلم  چی کولی  هر شو  دیاری

بدنبال   پری   رویی  و  نگاری

دوبیتی

خوانش: 759

سپاس: 3

تعداد نظر: 5