🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بهار میرقصد

(ثبت: 268554) فروردین 3, 1403 

بهار میرقصد
دلا ز نم نم باران بهار میرقصد
جهان جوان شد و لیل و نهار میرقصد

درون تُنگ بلورین سفره هفت سین
گرفته ماهی قرمز قرار میرقصد

تنیده در تن کوچه نسیم نوروزی
ز پشت پنجره بی اختیار میرقصد

دوباره پر زده گنجشکک بهاری من
ز شوق رقص گل و شاخسار میرقصد

میان خنده خورشید و عشقبازی آب
تمام ریگِ تنِ جویبار میرقصد

شکوه شرشر چشمه هوای سبز چمن
غزال خوش خط و خال و خمار میرقصد

ز راه دور سفر باز گشته مرغابی
تنی بر آب زند آبشار میرقصد

صدای هی هی چوپان چو میرسد بر گوش
ز نای نی لبکش کوهسار میرقصد

در آستانه جنگل نهال نوپایی
نهاده دست بدست چنار میرقصد

میان صحن گلستان هَزار میخواند
نسیم و نرگس و یاس و بهار میرقصد

در این فضای فرحناک و دلگشا دل را
هوای دوست کند بی قرار میرقصد

بیاد عمر فنا گشته در کشاکش دهر
یگانه و قلم زرنگار میرقصد#

#امیر_وحدتی_یگانه
نوروز_ ۱۴۰۳ بر شما و خانواده های گرامی# خجسته باد

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. حمید گیوه چیان

    فروردین 3, 1403

    درود بر شما
    سال نو مبارک
    شاد و سلامت باشید💐💐💐

  2. طلعت خیاط پیشه

    فروردین 3, 1403

    درود بر شما
    بهاران بر شما و خانواده ی محترم شما مبارک باد
    🙏🌺🌹🌹🙏💐🌿🍃

  3. معین حجت

    فروردین 4, 1403

    درود بر شما…
    بهترینها را در سال جدید برایتان آرزومندم 🌺🌺🌺

  4. مهدی سیدحسینی

    فروردین 5, 1403

    درود مجدد
    🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا