🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 اشکهایت

(ثبت: 269129) فروردین 25, 1403 

💦💦اشکهایت 💦💦
اشکهایت بهانه می سازم
چشمها را نشانه می سازم
چون نماهنگ نم نم باران
از سکوتت ترانه می سازم
با نگاهت که مهر تایید است
غزلی عاشقانه می سازم
گر کشندَم بپای عدلیه
عدل را عادلانه می سازم
حکم بی استناد قاضی را
محکم و منصفانه می سازم
من ز بغض نهان سینه تو
قصه ای جاودانه می سازم
برق چشمان بی قرارت چون
آتش است و زبانه می سازم
مثل آتش فشان دردم کز
دردهایم دهانه می سازم
میشوم چون تنوره طوفان
موج تا بیکرانه می سازم
چون در این باغ ریشه در خاکم
می شکافم جوانه می سازم
از هیاهوی باد باکم نیست
چون عقاب آشیانه می سازم
بهر آرامش پرستوها
خانه باغی #یگانه میسازم
#امیر_وحدتی_یگانه

 

 

نظرها
  1. مهدی محمدی

    فروردین 25, 1403

    سلام و عرض ادب

    قلمتان تابان

    • امیر وحدتی "یگانه"

      فروردین 29, 1403

      درود بر شما و سپاس از مهر ماندگارتان جناب محمدی
      پاینده باشید.
      🥀🥀🥀

  2. طلعت خیاط پیشه

    فروردین 26, 1403

    به به درود بر شماجناب وحدتی ارجمند
    بسیار زیبا و امیدوار کننده .
    موفق باشید
    🌸🌸🙏🌺🌿🍃

    • امیر وحدتی "یگانه"

      فروردین 29, 1403

      درودها بر سرکار خانم خیاط پیشه. حضور سبزتان را قدردانم.
      🥀🥀🥀

  3. طارق خراسانی

    فروردین 26, 1403

    چون نماهنگ نم نم باران
    از سکوتت ترانه می سازم
    با نگاهت که مهر تایید است
    غزلی عاشقانه می سازم

    سلام‌و‌درود بر یار وحدتی

    به روانی آب می سرایید
    چه قدر زیبا و‌بکر
    دلمریزاد

    در پناه خدا 🌹

    • امیر وحدتی "یگانه"

      فروردین 29, 1403

      دردودهایم بیکران بر استاد طارق ارجمندم. حضورتان دلگرمی است و مایه مباهات. بمانید به مهر یزدان.
      🥀🥀💙💟💙🥀🥀

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا